Prvi korak k popolnosti je urejen življenjski stil

Doseči določene spremembe v lastnem življenju ni preprosto. Nekatere stvari sicer je mogoče izboljšati čez noč, druge potrebujejo svoj čas. Recimo že prehrana in redna telovadba sta dve stvari, ki jih ni mogoče doseči z instant rešitvijo. Ampak je treba počasi prilagoditi jedilnike, nakup pravih živil, odstraniti škodljivo hrano in kako dnevno zaužiti dovolj kalorij. Ja, lahko se odločiš, da ne boš več vsak vikend popival ali žuriral. To je še najlažja sprememba, če imaš vsaj tok jajc reči slabi družbi, da ne hodiš več ven zapravljat denarja. Če nimaš jajc, potem kar zapri ta prispevek in uživaj še naprej pri zapravljanju svojega življenja. Žurerski fantič pač ne more biti Popolni moški. Aja, pa s čikom v gobcu tudi nisi prav nič bolj pomemben. To samo pomeni, da imaš psihične težave, ki jih rešuješ z drogiranjem možganov.

Redna telovadba

Nekaj čemur sem se vedno izogibal, ker nisem nikoli imel nobenih težav niti s težo ali s fizično pripravljenostjo. Vendar sem imel zaradi svoje suhosti vedno izredno slabo samopodobo. Dokler nisem začel intenzivno telovaditi in nabirati mišično maso. Šele ko na sebi vidš tiste prave mišične obline, se počutiš bolj samozavestnega in se rad pokažeš v javnosti.

Zato je priporočljiv reden fitnes – lahko tudi doma, če niste dovolj samozavestni hoditi v telovadnice. Za začetek potrebujete le štango za med vrati in dvojne ročke z utežmi. Samo s tem se da veliko narediti. Obstaja ogromno Youtube trenerjev, ki vam bodo navrgli stotine idej za telovadne režime. Vendar počnite to konstantno (4x na teden), držite se ene rutine telovadb vsaj mesec ali dva (mogoče celo več, če še vedno dobivate na mišični masi). Delajte en del telesa en dan, drug del telesa naslednji dan. Ura in pol aktivnega fitnisiranja na dan je več kot dovolj. In zapomnite si, da je potrebno mišice preobremeniti, če želite videti kakršne koli rezultate. Pomembno pri telovadbi pa bo tudi hrana. Če v letu dni ne boste opazili očitnih razlik, nekaj počnete narobe.

Manj sranja v prehrani

Rad sem imel pohane jedi, sladkarije, peciva, bel kruh, predelane suhe mesnine in drugi junk-food. Skoraj vsem sem se moral odpovedati, če sem želel delati na mišični masi. Začel sem jesti več obrokov in bolj kalorične jedi. Začel sem zauživati precej več zelenjave ob glavnih obrokih. Ampak seveda to ni šlo iz včeraj na danes. Eno leto sem potreboval, da sem spreminjal jedi in prilagajal jedilnike, ki mi najbolj odgovarjajo.

Jajca, piščančje prsi, gorska leča, lenena semena, chia semena, pire krompir, tuna, oslič, sojino mleko, sir, grški jogurt, oreščki (bučna semena, arašidi, indijski oreščki), sojini polpeti, grah, čečerika, pirine testenine, riž, cvetača, brokoli, zelena solata, pravo bučno olje, ovseni kosmiči …

Prehrana je pomemben del kvalitetnega življenja. Ne rabiš biti vegan ali vegetarijanec, če hočeš živeti zdravo in dolgo. Že če se znebiš sladkorja in slabih ogljikovih hidratov (ala bel kruh) si naredil velik korak v zdrav način življenja. In verjemite mi, da tudi veliko na pogled običajne hrane vsebuje prekomerno dozo sladkorja. Seveda si občasno naredim kakšno domačo pizzo, enkrat na nekaj mescov uživam v pohanih lignjih in si občasno privoščim kakšno pivo. Gre za obliko nagrade, ne pa rednega uživanja.

Reden in kvaliteten spanec

Preden boste brali naprej, priporočam ogled TEDx videa na temo spanca. Dejstvo je, da je spanec izredno pomemben za normalno delovanje človeškega telesa. Tako fizičnega, kot umskega. Sicer si bo vsak našel svoj najboljši ritual spanja, ker ima vseeno vsak nek svoj bioritem telesa. Ampak zagotovo ponočevanje do jutranjih ur in spanje do opoldanskih ur ni prav nič produktivno ali kvalitetno za telo. Veliko jih priporoča vstajanje okoli šeste zjutraj, nekateri celo ob petih. Najboljša ura za spanje pa med deveto in deseto zvečer. In če hočete dobro spati, je odsvetovano pred spanjem početi karkoli fizično aktivnega, igranje računalniških iger ali delati za službo. Na spanec vpliva tudi način prehranjevanja zvečer… priporočljivo je jesti kaj lahko prebavljivega.

Urejeno okolje bivanja

Živeti v svinjaku je najbolj kontra-produktivno in destimulativno, kar lahko imaš od življenja. Razen če ste svinja. Ampak, če berete ta prispevek, bi radi naredili spremembe. Koliko vas zares stane, da pospravite svoje stanovanje ali sobo, odstranite vso kramo, sčistite kopalnico, vsaj enkrat tedensko s krpo potegnete prah s polic in mize? Sproti pomijete posodo. Prav nič. Že psihološko se boste raje vrnili v urejen in pozitiven kraj, kjer ga tak ali tak preživimo vsaj večino časa. Zelo malo je potrebno, da dvignete pozitivno energijo v lastnem domu.

Kvalitetna samopodoba

In če se hočete dobro počutiti v svoji koži morate skrbeti tudi za lastno samopodobo. Ta del gre z roko v roki z redno telovadbo, sploh če imate preveč maščobe ali premalo mišične mase. Hkrati je treba poskrbeti tudi preostali del videza. Koža, lasje, oralna higiena in redno britje (oziroma urejanje brade). Razne tetovaže, pircingi in ostala traparija so povsem nepomembni in v dosti primerih samo odraža pomanjkanje samozavesti. Razen, če ste motorist in se boste s tem počutili bolj pripadne takšni skupini ljudi.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja